zaterdag 30 maart 2013

Ei ei!

Ja ook ik ontkom er niet aan: het is Pasen. Althans, het is stille zaterdag. Die naam sloeg vandaag helemaal nergens op want ik was met Marion naar de Brei- en Haakdag. Dat was erg leuk. We hebben het de hele dag uitgehouden! Later meer hierover. Misschien. Maar ik dwaal af.

Pasen dus. En Pasen=eitjes. Voor mijn 90-jarige benedenbuurvrouw maakte ik een doosje met eitjes. Ik heb het haar nog niet gegeven want ik heb nog geen tijd gehad, maar ik denk dat ik het morgen anders op weg naar mijn moeder op haar deurmat zet. Kan ze zich de hele dag afvragen hoe ze daar nou aan komt ;-)

Ik vond de eieren nog niet eens heel makkelijk om te haken. Een beetje nette strepen en een beetje netjes minderen is nog best even een gepriegel. Ik ben benieuwd hoe ze ze vindt. Ik heb me verder niet helemaal uitgeleefd op de paasdingen. Ik ben namelijk bezig geweest met het afmaken van twee katten (waaaat???). Daarover later meer.

Nu eerst maar eens met de voetjes in een teiltje na al dat geslenter langs hebberig makende kraampjes met prachtige wolletjes, leuke boekjes, grappige ideeën en wat allemaal niet meer.

Voor nu: Vrolijk Pasen en geniet van langer licht!





1 opmerking:

  1. leuk idee de eitjes zo weggeven. Valt inderdaad nog niet mee hé om een eitje te haken? Fijne pasen groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen