maandag 28 maart 2016

Oh wat errug!

Veel te lang niets gepost hier. Soms komt het er een tijdje niet van. Daarom word ik nooit een beroemd blogger ;-) Maar ik heb niet stilgezeten wat haken betreft, hoor. Zeker niet. Ik ga dus zo langzamerhand alles weer bijwerken. Plaatsen wat ik heb gemaakt. En willekeurige volgorde. Dus dan maar gelijk terug naar eergisteren. Toen heb ik een paaskipje gemaakt voor mijn moeder. Het zag er eerst nog wat rommelig uit, zeg maar ..... Het heette toen ook nog 'Kipstukjes' op mijn Facebookpagina :-p



Gelukkig was het qua in elkaar zetten een fluitje van een cent, want dat vind ik wel het enige nadeel van amigurumi haken. Maar het ging als een trein en ik maakte er gelijk maar een paaswens van, voor op mijn accounts. Ik vind het een liefje! Het patroon is van DROPS Design. Ik heb alleen ander garen gebruikt, namelijk Scheepjes SoftFun. En ik heb plak-oogjes gebruikt in plaats van oogjes te borduren. 

Vrolijk Pasen nog even!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten