dinsdag 26 februari 2013

De ballen!

Ik loop een beetje achter met plaatsen van mijn maaksels. Of nouja achter ... ik had heel geen haakblog, dus ik moet eigenlijk alles nog bij elkaar zoeken vanaf Facebook en Twitter en het dan hier bij elkaar zetten.
Dus de berichten zullen er chronologisch gezien wel een beetje raar bij hangen ;-)

Anyway: ik zag in de Etsy shop van Greta Tulner (bekijken op eigen risico) geweldige kerstballen. En dus dook in de Catania katoen en kocht er een klos glittergaren bij en ging aan de slag. De eerste was puzzelen, de ballen die volgden gingen steeds sneller. En wat werden ze gaaf! Ze moesten volgens het patroon gevuld worden met een plastic bal, maar ik heb ze lekker gevuld met fyberfill. Goedkoper, zachter en lekker te pletten als het verstuurd moet worden.

Hoe vind je ze?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten