woensdag 27 februari 2013

Een raaaat!!!

Geen nood, hij is echt überlief. Het patroon is van Christel Krukkert, maar ik vond hem in haar boekje een beetje somber. Bovendien had hij daar een roos tussen zijn tanden. Dat vond ik echt niet kunnen ;-) Sterker nog, ik heb de bek er niet meer onder gehaakt. Ik vond hem zo, zo kaal mogelijk, eigenlijk het charmantst. Best een werk, maar wat werd ie leuk! Ik heb er nog snorharen bij bedacht en was helemaal tevreden. Eigenlijk verdient hij een ereplaatsje, maar hij ligt lekker tussen de bollen katoen in de rieten mand.




4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Het was een van de eerste dingen die ik maakte. Ik vind het in elkaar zetten altijd wel lastig. Ik wil het zo onzichtbaar mogelijk.

      Verwijderen
  2. Wat 'n lieverdje!!! Ik vind jouw variatie superleuk!!

    Groetjes van Poekie (onze ondeugende gebreide huiskat... hij plaagt graag muisjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Soms besluit je om iets anders te doen. En meestal pakt dat prima uit ;-)

      Staat Poekie op je blog? Ik ga gelijk kijken.

      Verwijderen