donderdag 17 april 2014

Miniminibeursje

Welk een gepiel! Sorry, dat moest er even uit. Maar het is volbracht: miniminibeursje 1. En de eerste is altijd moeilijk. Vooral als je alleen maar flarden patroon hebt, die geschreven zijn voor dunner garen dan jij zelf hebt. Dus aanpassen en meten en doen, uithalen, uithuilen en opnieuw beginnen. Maar ik vind het nu best een liefje geworden, mijn beursje :-) 


Vier centimeter breed (aaaah lief) en toch best stoer en solide. Leuk voor je winkelwagenmuntjes, of voor wat losgeld, of sieraden die je even af wilt doen, of je fietssleutelje, of kattensnoepjes, of je tand die eruit viel toen je met je neus te dicht op de etalage zat, of.... afijn, ik draaf door.



Ik verwacht er nog een wel paar te maken. Dat is me geraden want ik heb intussen al dik een jaar 10 beursknipjes liggen. Maar als ik toch eenmaal de gang erin heb....!

Wat zeggen jullie, winkelmateriaal?

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit! Zeker winkelmateriaal, ook leuk als een kettinkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ja dat kan inderdaad ook nog, als kettinkje. Aan een knalroze ballchain, passend bij de knoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap gedaan ondanks het gepiel! Erg schattig! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De volgende gaan/gaat vast al een stuk makkelijker. Weet nu ook welke naald door de gaatjes in metaal past enzo. Dat scheelt ook weer gepeuter ;-)

      Verwijderen